maanantai 17. tammikuuta 2011

Who can love you?


Tänään onneksi paino oli kadottanut viikonlopun nesteet kuten arvelinkin. Paino siis aamulla 84,5kg! Jesh. Voi kun pääsisin pian alle 80kg. Haluan olla taas 7xkg!

Löysin aloittelijan juoksuohjelman jossa on 12 viikon juoksuohjelma jonka jälkeen pitäisi pystyä juoksemaan 15km. Haluaisin kovasti alkaa jo harjottelemaan mutta en halua liukastua ettei nilkat tai polvet mene, kun molemmat jo huonossa kunnossa valmiiksikin. Aloitan heti kun asfaltti tulee näkyviin. Siihen asti vain kävelen lenkkiä koiran kanssa. Mulla on parin viikon päästä tuttavan juhlat ja toivon että paino olisi silloin hyvällä mallilla. En aijo juoda hirveästi enkä myöskään syödä mitään kauheita mutta haluaisin laittaa yhden mekon sinne jos mun pömppis olisi edes hieman pienentynyt siihen mennessä.

Musta tuntuu nyt oikeesti tosi hyvältä jos ei lasketa sitä että olen kipeä. Paino laskee tasasesti, saan syödä normaalisti ja on sellanen energinen olo. Suurin syy tälle mun olotilalle on varmasti se että en oo syönyt herkkuja. Kauppassakin jotenkin erillainen fiilis käydä kun tietää ettei tarvitse niihin koskea! En sano että muutenkaan olisi pakko mutta en osaa selittää.

ÄÄ mä en jaksa odottaa mä haluun juoksemaan nyt.

2 kommenttia:

Interrupted kirjoitti...

Mistä löysit tuon juoksuohjelman?

2fat2fly kirjoitti...

Interrupted: http://www.maxim-sports.fi/Media/1035_83.pdf tuossa suora linkki ohjelmaan. En nyt muista enää mikä oli se virallinen sivu mistä tuonne itseni linkkasin. :)