maanantai 10. tammikuuta 2011

I want the perfect bikinibody!


Tiedän etten saisi pomppia vaa'alla joka päivä mutta se on vain pakko. Se kuuluu osana mun aamuun, jos en käy siinä tulee stressaantunut olo eikä päivä onnistu mitenkään päin. Mieluummin hyväksyn sen ettei paino laske joka päivä kuin sen etten pääse vaa'alle joka päivä. Se on myös että jos en käy joka päivä vaa'alla vaan sovin että käyn vain perjantaisin niin silloin saatan ajatella että ei tää yksi leipä liikaa haittaa tänään maanantaina koska vasta perjantainahan mä siihen vaa'alle meen. Sanokaa mitä sanotte mul on kieroutunut ajatusmaailma. Huijaan itseäni! Mikä sekopää.

Joo ehkä lopetan aiheesta puhumisen. Parempi että käyn siinä joka päivä niin ei tule ongelmia. Asiasta kukkaruukkuun olin juhlissa viikonloppuna ja mikä onnistumisen tunne kun koko pöytä täynnä herkkuja siis sipesejä, karkkeja ja kakkuja. Mitä mä teen otan sivistyneesti pari sipsiä ja pari karkkia. Se oli siinä! Mä en kauhonut niitä suuhuni koura kaupalla vaan otin pari eikä mun tehnyt niitä ees mieli enempää. HYVÄ MINÄ!

Tänään aamulla paino vihdoin taas 85,8kg, joskohan nyt päästäis alespäin eikä ylöspäin.

2 kommenttia:

Interrupted kirjoitti...

Loistava itsekuri sulla!
Kyllä se paino laskee ja itse käyn joka aamu tervehtimässä vaakaani..
Ei se niin sekopäistä voi olla, eihän?

2fat2fly kirjoitti...

Interrupted: Voidaanhan me ainakaan väittää ettei se oo! :DD