tiistai 4. tammikuuta 2011

Elämä on ihanaa!


Tällä hetkellä oikeasti tuntuu että elämä on aivan mahtavaa! Tiedä mikä ihme vaihe tämä on vai vihdoinkin se syysmasennus väistyi sen kevät iloisuuden tieltä. Keväisin mulla aina koittaa niin sanottu uusi elämä. Varsinkin heti kun aurinko alkaa paistamaan enemmän. Musta tulee heti ilolisempi ja tuntuu että jaksaa asioita paljon enemmän. Tuntuu myös että nyt on käynyt paljon mukavia asioita joiden takia myös iloisena. Vaikeuksien kautta voittoon!


Olen katsellut myös sillä silmällä h&m:ltä tullutta kevätkuvastoa jossa on aivan ihania bikineitä. Katsotaan nyt kehtaako tänä kesänä niitä vielä päällensä pukea vai vasta ensi kesänä. Onneksi mulla on tuolla edelleen mun luotto kokovartalo uikkari joka näyttäis kymmenen kertaa paremmalta kun olisin pienempi. Viime kesänä kävin kaksi kertaa uimassa. Mua vaan hävettää niin paljon!


Kohta lähetään koirulin kanssa piitkälle lenkille. Sen jälkeen teen lihaskuntoa joissa tänään vuorossa vatsa ja selkä lihakset. Eilen tein jalka ja peppu lihaksia. Sovin itseni kanssa että aloitan pienillä sarjoilla 3 x 5. Jolloin ei toivottavsti tule heti totaali kyllästymistä ja jaksaisin kesään asti sekä siitä eteenpäin. Yksi päivä viikossa on vapaata lihaskunnosta ja se on sunnuntai tai joku toinen päivä jos siltä tuntuu. KOlmena päivänä teen jalat & peput ja toisena kolmena teen vatsat ja selät. Lenkkiä joudun tekemään joka päivä mutta nyt aletaan tekemään pidempää lenkkiä. Keväällä kun lumet sulaa haluaisin alkaa juoksemaan koiran kanssa mutta sen näkee sitten. Mietin myös että keväällä kun työni alkavat haluaisin polkea sinne pyörällä mutta se pitää katsoa sitten.

1 kommentti:

Sini kirjoitti...

Ihanaa seurata onnistuvan ihmisen blogia,oot todella inspiroiva. Tervetuloa tutustumaan myös mun vastaperustettuun blogiin :)