sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Taas putoaa!



Siis oikeesti kuinka onnellinen olenkaan! Tänään aamupaino 83,1kg. Eilen oltiin myös alle 84kg. Se on kyllä jännä miten se käy aina näin että hirveän pitkä aika menee ettei paino putoa vaikka tekisi mitä ja sitten yhtäkkiä humpsista se putoaa. Ensimmäisiä laihtumiskommenteja on jo sadellut. Aina yhtä ihanaa kun joku huomaa että on laihtunut.

Ens viikolla pitäis muistaa maksaa salille lisää kuukausia sekä ottaa solariumiin aikaa. Muuten en kävisi solariumissa sen terveysvaikutteiden takia mutta jos en muista keväällä käydä tulee mulle aivan järkyttävä aurinkoihottuma. Monet ovat sanoneet ettei se auta asiaan että käy solariumissa mutta omalla kohdallani olen huomannut täysin toista. Jos en keväällä kuten viime keväänä käy solkussa niin aurinkoihottuma tulee ihan hirveänä. Täytyis myös muistaa ostaa karoteenitabletteja jotka kanssa olen kokenut tähän asiaan avuksi. Viime kevät ja kesä oli mulla aivan karseat tuon ihottuman kanssa. Jouduin olemaan kokoajan pitkähihanen päällä koska kädet ja rintakehä oli ihan täynnä sitä näppyä. Ja niissä helteissä oli muuten tuskaa kun teen työkseni ulkohommia. :D

Liikunnat ja ruuat on menny tosi hyvin. Salilla käyminen on ihan älyttömän kivaa enkä tosiaankaan jaksa odottaa että lumet sulaisi ja pääsisin aloittelemaan juoksemista.

2 kommenttia:

Josephine kirjoitti...

Mä käyn kanssa solkussa. Talvella silloin tällöin siksi, että auttaa superkuivaan ihooni ja ennen kesää siks, että muuten palan heti ku otan aurinkoa. Saan hyvän pohjarusketuksen solkussa ja sit en pala auringossa. Ja mulle on ainakin lääkäriki sanonut, että kymmenen kertaa vuodessa on ihan turvallista.

2fat2fly kirjoitti...

josephine: Hyvä tietää jos lääkäri on noin sanonut koska itse juuri keväisin n.10 kertaa käyn aina. :) Mä oon kanssa kuullu että siitä on apua atooppisen ja kuivan ihon kanssa.