torstai 10. helmikuuta 2011

Iihana sää!


Ehkäpä ihanin sää taas pitkään aikaan! Tietysti vois olla vähemmän pakkasta vielä mutta tuo auringon paiste on jotain aivan mahtavaaa. Tulee niin hyvälle mielelle ja energiseksi. Voi olla että hyvän mielen tekee myös se että mulla on vapis ja sai nukkua pitkään tai siis mulle pitkään eli yheksään. :)

Paino tänään aamulla 84.9kg. Ei siis oikein ota pudotakseen mutta eipä ole noussutkaan. Tänään olen ja tulen syömään paljon vähemmän hiilareita kun noina koulupäivinä mun ruuat menee tosi huonosti kun syön aamulla 5.30 aamupalan, 11.00 ruisleivän (evääni kouluun kun en jaksa muuta raahata), n. 17.-> Iltaruoka ja iltapala. Ensinnäkin ihan liian pitkiä taukoja ja se että kun pääsen kotiin niin aina niin järkky nälkä että tulee syödyksi hiilareita lisää hirveesti kuten pottumuussia tai muuta vastaavaa. Täksi päiväksi tein kaappiin odottamaan salaattia. namskis!


Sain tällaisen tunnustuksen FatCat:iltä (http://welcometofatcatsworld.blogspot.com/). Sääntöihin kuuluu että pitää paljastaa 7 tunnustusta itsestään sekä palkita 15 muuta kanssa bloggaajaa.

1. Rakastan sisustamista ja siitä lukemista sekä oman kodin suunnittelua. En jaksa odottaa että joskus ostamme mieheni kanssa oman kodin ja pääsemme sitä remontoimaan. Haluan nimenomaan remonttikohteen ja vielä nii että se olisi ehkä aika huonossa kunnossakin.

2. Vihaan turhaa tavaraa mutta en halua heittää mitään pois, koska voin tarvita sitä joskus. Olen yrittänyt päästä tavasta kovasti eroon mutta se on todella tiukassa.

3. Rakastan myös kukkia ja puutarhan hoitoa ylikaiken.

4. Suurin ongelmani laihdutuksessa on aina ollut se etten saa pidettyä pois saatua painoa poissa, koska olen ollut sillä asenteella että nyt laihdutetaan ja sen jälkeen voi syödä mitä vaan. Tällä kertaa olen tehnyt suuren muutoksen kaiken suhteen.

5. Olen laiska ja mukavuuden haluinen ihminen, jos ei ole pakko tehdä mitään en jaksa tehdä. Pätee melkein kaikkeen elämässäni ja yritän päästä siitä eroon.

6. Minulla on myös todella huono itsekuri. Välillä päätökseni todella pitävät mutta harvoin pystyn niitä sataprosenttisesti pitämään. Nyt oli kyllä poikkeus tuo herkuton tammikuu joka piti. Siksi en nykyään enää tee mitään ehdottomia päätöksiä.

7. Lempiherkkuni on juustokakku tai kinuski-pekaani jätski! naaaaaamsk. :P

Palkinto ei jatka tästä eteenpäin.

Ei kommentteja: