tiistai 1. helmikuuta 2011

Salille käypi tie!


Eilen illalla alettiin miehen kanssa miettimään että josko otettaisiin molemmille salikortit tosta yhdeltä lähisalilta. Ensin otetaan vaan 10kerran kortti jotta hieman voi tunnustella onko sali hyvä ja haluaako siellä käydä. Jos tuntuu kivalta niin otetaan varmaan sitten pidempi aikaisemmat kortit. Jos tää nyt on se mitä mä tarvitsenkin. Viimeksi kun salilla aloitin käymään pääsin tosiaan tuonne alimpaan painooni koskaan eli 71,2kg. Eli jos mä nyt sitten taas saisin sen saman draivin päälle. Mä oon niin huono lenkkeilijä talvellla. Okei koira on pakko käyttää lenkillä joten siitä tulee vähän kävelyä mutta kuten jokainen joka koiran omistaa tietää että se on kävelyä-pysähdys-kävelyä-pysähdys-kävelyä... En halua kieltää koiraa haistelemasta koska se on sen takia se lenkki jotta se pääsee haistelemaan ja olemaan koira ei juoksemaan kieli vyön alla mun perässä.

Tänään aamupaino tasan 85kg. Mä oon vaan syöny nyt niin paljon ruisleipää. n.2-6kpl päivä. Onneksi se on kuitenkin ruisleipää. Mutta tiedän että ilman sitä leipää paino olisi jo alempana. Onneksi kuitenkin pysyn samoissa luvuissa ja menen alaspäin aina kuitenkin pikkuhiljaa. Tän on tarkoituskin että opin nyt syömään oikein enkä mussuta kaikkea turhaa kokoajan eikä mikään himolaihis.

4 kommenttia:

Josephine kirjoitti...

Itse annan koiran aina alkuun rauhassa haistella ja tehdä asiansa ja sitten kun on valmis niin kävellään reippaasti/hölkätään ainakin vartin verran ja päästän taas hetkeksi haistelemaan. Tietenki koiran pitää saada haistella ja katella, mut ei koko ajan ja mun koira on ainakin tyytyväinen tuohon meidän tapaan :)
Ja tsemppiä saliharjoitteluun!

2fat2fly kirjoitti...

Josephine: Täytyykin kokeilla samaa. Kyllä mekin välillä kävellään pitkiäkin matkoja eikä tule kiinnostavia hajuja koiralle vastaan niin ei pysahdytä. Meillä oikeastaan vielä harjoitellaan tuota muiden tuoksujen haistelemista kun sieltä mistä se tuli niin ei vissiin ollut saanut haistella ikinä niin nyt yritän kannustaa sitä siihen koska se kuitenkin kuuluu koiran luontoon. :)

Eileen kirjoitti...

En omista koiraa, mutta kyllä kait sekin tarvitsee liikuntaa. Jotkuthan 'kävelyttää' koiriaan juoksumatollakin, ei kai se pieneen hölkkään kuole, nauttis vaan.

Tsemppiä!

2fat2fly kirjoitti...

Nancy-oliver: Ei kuolekkaan ja kyllä me reippaasti aina ne välit niiden hajujen välissä mennään. Meinaan nyt vain sitä tuolla että jos koirani haluaa haistella niin se saa haistella. Liikuuntaa se saa myös vapaana juoksemisestaan ja leikkimisestä. :)