keskiviikko 2. joulukuuta 2009

19.

Tää viikko on laihdutuksen kannalta totaali fail! En oo kyllä lihonukkaan vaan paino pyörii samassa. Pääasia etten ole lihonut vaikka mun piti kyllä laihtua paljon tällä viikolla koska huomenna on kaverin vallmistujaiset ja mun piti olla laihempi sekä myös painaa alle 80kg. Ensi viikolla uudestaan voihan se olla että jos tänään olen tiukassa kurissa niin huomenna paino olisi paljon vähemmän. Aamupaino kuitenkin tänään vaan 81,4 ja mulla on ollut ummetusta nyt pari päivää eikä oikeestaan mitään ole tullut ulos siis ei mitään. Johtuu varmaan juuri tästä epätasaisesta syömisestä. Tänään onkin pakko ottaa pari kuppia kahvia vihreän teen sijaan jos se vaikka auttaisi tuohon mahaan.

Eilen alkoi minun tokavika jaksoni lukiossa. Ensi jakson aikana on myös parin yo:n uusinta. Läpi meni mutta haluan paremmat numerot kun tiedän että olen enkussa ja bilsassa paljon parempi. Ihana ajatella että se on kohta ohi! Saan painaa lakin päähäni ja ajatella että sain jotain joskus päätökseen. En ehkä ajallaan mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ei sillä niin merkitystä milloin sen lakin saaa, jos nyt vähän myöhästyy. Jatkokoulutuksiin on tän syksyn aikan ollu niin kova tunku että kaikille ei ole todellakaan riittänyt opiskelupaikkoja. Plus et tää lama on syönyt nuorten työpaikkoja..nimerkillä kokemusta on ;)
Onnea vielä loppukevääseen! Kyllä se siitä!