maanantai 14. joulukuuta 2009

24.


Eilinen meni hyvin kunnes ilta koitti. Yhtäkkiä vain iski tarve syödä ja mähän söin. Kaks ruisleipää+meetvurstia+juustoa+kurkkua, kaks näkkileipää+juustoa ja baanaani. Mä en ymmärrä tota banaania koska yleensä en niitä mutustele mutta nyt vain jotenkin söin senkin. Paino sen mukainen aamulla +300g. Okei ei onneksi paljon mutta aivan liikaa. Painon pitäisi mennä alaspäin ei ylöspäin. Tänää onneksi pääsen koulusta vasta seitsemän aikaan niin ei tule niin paljon houkutuksia. Paitsi illat on kyllä niitä pahimpia aikoja mutta kuitenkin. Kyllä mä pystyn tähän.

Mä tsemppaan itseni pystymään ja tänään tajusin että mulla oikeesti on vain KAKSI jaksoa jäljellä että toi paska loppuuuuuuu! Aah miten ihanaaa. Sitten mä olen lukion käynyt mikä on tyhmää sinäänsä koska mulla ei ole vieläkään mitään ammattia enkä ole edes keksinyt mikä oikeasti haluasin olla "isona". Maybe kosmetologi tai ehkä kuitenkin joku markkinointialantyyppi. On niin turhauttavaa yrittää keksiä.

Miranda Kerr is so beautiful in that photo! <3

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Vain 2 jaksoa enää! OOOOooooo...sittenhän sulla on aikaa koko loppukevät laittaa itsesi kuntoon valmistujaisiisi :)

Toi on hankalaa kyl miettiä mitä sitä haluaisi isona tehdä. Itse opiskelen liiketaloutta ja voin sanoa että alana tämä on kova. Oma alani on taloushallinto joten oma suuntautuminen ei ole niin kilpailuhenkinen, kunhan vaan laskee ja laskee jne. Myynnin ammattilaisilta vaaditaan kyllä aika kivettynyttä nahkaa sen voin kertoa jo valmiiksi ja ulkonäköhän on paljon bisnesaloilla. Vai meinasitko mainosalalle graafikoksi tms.?