maanantai 30. marraskuuta 2009

18.

Mä en jaksa! Kokoajan kauhea suorittamisen paine päällä eikö elämää voisi elää ilman suorittamista. Täytyy olla laiha ja kaunis. Täytyy jaksata siivota kotona ja olla iloinen, huolehtivainen ja ymmärtäväinen. Kaikki työt pitäisi hoitaa saman tien alta pois eikä aina vasta viimesenä iltana. Kokeisiinkin voisi yrittää aloittaa lukemaan jo kurssin alusta alkaen. Näitä minulla pyörii päässä ja tuntuu etten pääse niistä ollenkaa eroon. Ei saisi olla ikinä huonolla tuulella ja aina pitäisi jaksaa tehdä kaikki. Jos joskus sanoo että en vain jaksanut niin heti tulee että ei se elämä noin mene. Miten kaikki jaksaa? Mä en ymmärrä. Välillä musta vaan tuntuu etten jaksa tätä enää haluaisin vain nukkua ensi kesään asti peiton alla ja herätä kun on taas valoisaa ja lämmintä. Tää kylmä ja pimeä saa mut masentuneeksi. Nyt on kuitenkin hyvää aikaa laihduttaa ennenkuin kevät tulee ja silloin kun perhonen mä kuoriudun mun vaatteistani ja olen laiha sekä kaunis!

Pienet angstaukset alkuun vaikkei se olekkaan enää tämän ikäiseltä suotavaa.

Paino nousi viikonloppuna taas hiukan kun piti krapula mättöillä muttei kuitenkaan enempää kuin +600g joten hyvät mahdollisuudet päästä vielä viikon aikana alle 81kg. Tänään aijon syödä toooooodella vähän. Näin aamun kunniaksi 200g jogurtti 40kcal/100g, päivällä 2,5dl tomaatti keittoa 80kcal/2,5dl sekä illalla vielä kurkkutikkuja kalorit vähäiset. :)

You can say what you want but I´m going to be thin! <3

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No, ei ne muutkaa kyllä jaksa. Sulla on vissiin jonkin sortin kaamosmasennus kun väsyttää ja mieli on matala. Ite alotin lokakuussa popsimaan D ja B- vitamiineja ja musta ainakin tuntuu että ne oon piristänyt oloa. Ihohan muodostaa D-vitamiinia auringonvalossa mut missäs sitä valoa nyt ois? Eli suosittelen että ostat D-vitamiini purkin ja napsit siitä väh. 125mikrogrammaa/päivä. itse otan 20 mikrogrammaa/päivä.

Sini kirjoitti...

Voimia!!