torstai 11. helmikuuta 2010

51.

Nyt mä aijon tehdä jotain järkyttävää joka järkyttää mua ja varmasti teitäkin rakkaat lukijat mutta koittakaa kestää. Nimittäin nyt mä julkaisen aivan järkyt kuvat itsestäni tällä hetkellä. Mä tajusin äsken kun otin noi kuvat ja latasin koneelle kuinka järkyttävän lihava ihan oikeasti olen. Sitä vaan yrittää kieltää asioita itseltään niin paljon ennen kuin oikeasti on materiaalia että kyllä se vaan niin on. Nää kuvat järkytti mua tosi paljon mutta toivottavasti pääsen nopeasti postaamaan teille upeaa muuttuvaa kehoani. Ensi viikolla luvassa nimittäin uudet. :)

4 kommenttia:

MIMMI kirjoitti...

Et ole mikään järkyttävän lihava!:) Ja tosi rohkeeta laittaa tänne kuvia!

Itsekkin oon itsestäni kuvia ottanut ja ne auttavat tosi paljon seuraamaan, miten asiat edistyvät:)

Tsemppiä tosi palon!

NINNI kirjoitti...

Et kyllä minua järkyttäny ollenkaan, et siis ole järkyttävän lihava missään tapauksessa minunkaan mielestäni. :D Vau mikä vyötärö jo nyt!

Kannustusta!

PinkCupcakeKitty kirjoitti...

Kiva lukea täältä myös sellasista ihmisistä joilla lähtöpaino on suurin piirtein samaa kun omani eikä mitään 45 kg!!! Tsemppii^^

Anonyymi kirjoitti...

Et todellakaan ole järkyttävän näköinen! On noita suurempiakin nähty ja paljon! Rohkee oot ainaki ku laitat kuvan tänne!

Tsemppii tooooooooooooosi paljoon! :)