sunnuntai 7. helmikuuta 2010

48.

Viime viikkokaan ei mitenkään erityisen hyvin mennyt. Mulla oli nimittäin koeviikko niin sitä tuli vaan jotenkin jatkettua sitä kauheaa syömistä. Nyt kuitenkin sain eilen taas itseäni niskasta kiinni ja pysyin 1000 kalorin kieppeillä syömisten kanssa. Mä oikeesti jo mietin etten saa taas itseäni niskasta kiinni mitenkään mutta onneksi h&m:n kuvasto sekä CHIC lehti tekivät tehtävänsä. :)

Painoa en tiedä ja mietinkin että käyn vasta perjantaina vaa'alla niin en masennu aivan älyttömästi. En usko että paino yli 80kg on mutta läheltä liippaa ja sekös vasta ketuttaakin kun painoin jo alle 78kg ja sitten piti alkaa sikailemaan. Musta tuntuu että mulle aina käy niin että kun saan painon alas niin sikailen ja se taas nousee josta seuraa että alkaa ärsyttää.. Noh ehkä tällä kerralla saan pidettyä itseni kurissa kun mietin kaikkia ihania kesävaatteita joita voisin hoikkana käyttää.

Ylihuomenna alkaa viimeinen jakso koulua. Jakson aikana mulla ei ole kuin pari ainetta ja enkun sekä bilsan kirjotukset joihin menen korottamaan. Sen jälkeen olen hakenutkin jo töihin mutta olen kuitenkin tuosta koulusta vapaa. Kuinka ihanalta se tuntuukaan kun saan vihdoinkin jotain päätökseen. Yksi jakso ja mä olen vihdoinkin lukioni lusinut! Mä oon nyt tästä asiasta niiiiiiin onnellinen että ihan oikeesti ei varmaan löydy toista. Yks jaksokin menee oikeesti niin nopeesti että mulla tulee ehkä vähän haikea mieli kun joudun jättämään lukion taakseni. Ehkä se on kuitenkin korkea aika päästä tässä elämässä jo uusiin haasteisiin.

Ei kommentteja: