maanantai 23. marraskuuta 2009

15.


Viikonloppu sujui todella hyvin eikä paino noussut kuin 100g. Ihmeiden aika ei ole siis vielä ohi! Tällä viikolla toivonkin että paino mahdollisesti alkaisi jo luvulla 7. Kahden kilon pudotusta siis havittelen. Ei välttämättä tällä viikolla mutta edes tämän viikon jälkeen, koska silloin saisin taas suuremman motivaation laihtua kun paino on taas alempana kuin pitkään aikaan. Tässäkin painossa herraties kuinka montaa olen käynyt nyt lähi aikoina. Ei se tunnu jotenkin hienolta painaa nyt tämän verran koska vähän aikaa sitten olen jo painanut tämän verran.

Mä en tiedä mistä tämä mun lahdutus into on taas tullut, koska tää tuntuu niin iiisiltä ettei mitään rajaa. Viikonloppunakaan ei tullut yhtään kertaa sellaista oloa että tekisi mieli saada kaikkea hyvää nyt ja heti! Perjantaina ostin itselleni kyllä minisipsi pussin vain sen takia etten sorru jossain vaiheessa hakemaan itselleni sellaista suurta ja mahtavaa. Sen syötyäni olin saanut mättöannokseni eikä sellaista enää tehnyt mieli.

Ei kommentteja: