sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

62.

Mun piti jo perjantaina tehdä tää tavoitefarkku postaus mutta se jäi kun tulin niin myöhään kotiin ja avokki tuli samoihin aikoihin kanssa. Mutta nyt se sitten tulee.

Ensimmäiset tavoitefarkut mahtuu jo melkein jalkaan ne on 30'.



Toiset mun tavoitefarkut on gina tricotin 30'. Nää on mulle hieman pienemmät vaikka samaa tuumakokoa onkin.



Seuraavat tavoitefarkut ovat 28'. Ne ei mahdu mulle vielä pitkään aikaan mutta ostin ne koska olivat todella nätit ja vain 2€ kirpparilla.



Mulla on myös paljon muitakin tavoitevaatteita kuten toppeja, shortseja, mekkoja ja hameita. Ostelen niitä aina kirpputorilta siinä toivossa että mahdun niihin joskus. Nyt olen päättänyt että se joskus tulee nyt! Mä haluan mahtua niihin vihdoinkin.

Lisää kuvia farkuista tulee taas kun ne mahtuvat paremmin. :)

2 kommenttia:

Sayuko kirjoitti...

Hey! Olen seuraillut blogiasi jonkin aikaa. Tulin vain ilmoittamaan sen, ja sitten tiedottaisin vielä, että mullakin on aiheeseen liittyvä blogi, osoite; www.honeydream.vuodatus.net, jos kiinnostaa niin käy vilkaisemassa :) Se on uusi, joten vielä hieman kesken.. Ò3Ò

Äs kirjoitti...

Upeaa et joku on ottanu itestään kuvia tänne!! :o Hmm pitäisiköhän itsekkin kokeilla tuota tavoitefarkku tsydeemiä, saattas antaa lisää motivaatiota.