keskiviikko 23. syyskuuta 2009

7.

Siitä on taas varmaan viikko kun viimeksi kirjoitin. Mun laihdutus on taas niin surkeaa ettei mitään. En osaa taas. Viime viikolla oli niin helppoa nyt tuntuu kuin en osaisi vakkei se oo mistään osaamisesta vaan siitä ettei SYÖ! Ei syö kaikki on hyvin. Paino laskee ja voi olla onnellinen. Tänään en kyllä syö enää kuin porkkanoita illalla ja mähän pystyn siihen.

Tänään syönyt hedelmämix jogurtti+mysliä, kaksi ruisleivän puolikasta, tomaatti ja kaksi palaa suklaata. Nyt juon kahvia. Huom ja kello on vasta 12. Miten oon voinu jo noi paljon ahtaa. No onneks jos syön illalla vain porkkanoita niin se auttaa asiaa.

Aamupaino tänään 83,8kg

edit: 13.00
Sain just tietää että ruotsi meni läpi. Musta tulee sittenkin ylioppilas! <3 Aij että olen onnellinen. Nyt täytyy vaan oikeesti alkaa laihduttamaan ja kuntoilemaan oikeen urakalla että olen kaunis keväällä kun valmistun. :) Toista näin onnellista ei varmasti löydy! Tää on mulle niin suuri saavutus.

1 kommentti:

AiryFairy kirjoitti...

Onnea tulevalle ylioppilaalle :)