tiistai 15. syyskuuta 2009

4.

Eilisen safkatkin menivät nappiin siinä mielessä etten syöny enää illalla muutakuin ompun. Paino oli taas aamulla laskenut. Se on nyt 82,7kg! Ompas ihana tunne kun paino laskee. Mä olen taas löytänyt mun kadonneen motivaation ja itsekurin. Tää tuntuu taas niin helpolta. Aivan liian helpolta mutta tätähän se on kun se itsekuri löytyy.

Eilen illalla koulusta tullessani olin aivan jotenkin yli iloinen ja hoin ittelleni koko matkan kuinka onnistun tässä ja kuinka aijon saada koulun päätökseen ja valmistua keväällä. Mä onnistun tässä!

edit 20.59
Tän päivän ruokailut ei menny ihan nappiin mutta se ei haittaa.
leipäpala+voi+juusto, kaksi karkkia, rinkeli, joku pasteija syysteemi, puoli litraa jäätelöä ja pizzaa. Huhhuh tulipas taas mätettyä. Kauhea olo! HUomenna taas kevyemmät meiningit.

Ei kommentteja: