maanantai 14. syyskuuta 2009

3.



Ihana aamu herätä kun aurinko paistaa ja täysin sininen taivas. Tulin niin iloiseksi heti aamusta että nälkäkin katosi. Eiliset sapuskat tosiaan pysyi hyvin hallinnassa. Aamupaino oli myös sen mukainen nimittäin tasan 83kg. Oujeee! Kyllä tää tästä taas tää mun motivaatio on palautunut. Tongin eilen mun kaapista niitä housuja jotka mahtuivat toissa keväänä mun jalkaan kun olin sen 71 kiloa. En edes viitsinyt kokeilla kun olisivat kuitenkin jäänet polven kohalla kinnaamaan. Mä aijon taas mahtua niihin!

Tähän astiset ruokailut
Kananugettipaketti (yäk, tuli tosi huono olo)
Yksi leipä + voi + juustosiivu

Pitikin mennä koskemaan noihin kananugetteihin muttakun lupasin itselleni eilen että jos syön niin vähän kuin sovin itseni kanssa saan aamulla syödä ne nugetit sieltä kaapista. Loppu päiväksi teen itselleni mustikka rahkaa jonka saan syödä eikäö muuta. Toisin sanoen siis ehrmann rahka purkki + 200g mustikoita NAMSK! <3

Mä haluisin kauheesti talveksi sellaiset ihanat feikki uggit. Mulla oli sellaiset viime talvenakin mutta mun aivan ihanaakin ihanampi kisumisuni pissi niihin pari kertaa joten oli pakko heittää ne pois. Suunnitteilla olisi kuitenkin sellaiset ostaa varpuleita lämmittämään.

edit 15.14
Kauhee mul on nälkä! Mutta en varmasti syö. Illalla saan syödä ompun. En teekkään rahkaa kun ei ole mustikoita ehkä sitten huomenna. Kohta pitäisi jaksaa taas mennä kouluun pakertamaan. Ennen sitä meen kuitenkin käymään kahvilla kamujen kanssa.

Musta on alkanut tuntumaan että ollaan avokin kanssa jotenkin tosi etäisiä. Ettei me olla enään parisuhteessa elävä rakastunut pariskunta vaan kämppäkavereita. Moikataan kun nähään ja illat löhötään vierekkäin ja katotaan tv:tä. Me ei enään tehä mitään yhdessä. Ei me ikinä olla oltu mitään himo matkaajia tai mitään muutakaan mutta nyt musta tuntuu että se vähäkin mitä on yhdessä tehty on kadonnut johonkin.

Ei kommentteja: