sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Tavoitteet!



Vaikka tää pudotus ei ole nyt sujunut odotetulla tavalla niin siitä olen onnellinen että olen saanut pidettyä painon kurissa eikä se ole noussut. Nyt kuitenkin olen päättänyt että tämä lomailu laihiksesta saa riittää ja alan tosissani pyrkiä kohti tavoitettani mikä on siis ainakin se 65kg. Näin alkuun! Katsotaan miltä silloin näytän.

Heinäkuun loppuun mennessä painon tulee alkaa numerolla 76. Joku muu tulos on hyväksyttävä jos tiedän etten ole lipsunut. Uskon kyllä onnistuvani hommassa kunhan pysyn viikonlopun tiukkana.

Jos siitä eteenpäin saisin kuukaudessa väh sen kaksi kiloa pois niin painaisin uutena vuotena 66kg. Loppurutistuksen jälkeen 65kg :D Noo olen jo onnellinen jos vuoden loppuun mennessä painoni alkaa 6. Ei sen tarvitse olla vielä tasan 65kg. Keväällä sitten.

Nyt aloitan myös oikeasti sen leipälakon kunhan saan syötyä mun leipäpussin loppuun. Kukaan ei oikeasti tarvitse sitä yhtään mihinkään. Ja mä oon ihan seko sen kanssa. Tänä viikonloppuna meni taas niin överiks noiden hiilareiden kanssa oli pizzaa, patonkia, sämpylöitä, hamppareita... Lista vois vaan jatkuu! Mikä siin on kun antaa niille pikkusormen niin ne vie koko käden. Niin kauan kun sitä pystyy vastustamaan niin no problem mutta heti kun syö vähän niin se vaan jatkuu ja jatkuuu!

Ainiin yritän ehtiä ottamaan loppuviikosta kuvia vaatteissa!

6 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Mulla on ihan sama juttu leivän kanssa enkä keksiny muuta ku jättää sen kokonaan pois ruokavaliosta. Sitä tulee niin helposti syötyä ilman kunnon nälkää ja joskus se korvaa kokonaisia aterioita. Ja leivästä + leivänpäällisistä saa helposti kasaan melkoisen kalorimäärän.

Tsemppiä tavotteiden saavuttamiseen!

Mertsi kirjoitti...

Tsemppiä toivottelee yksi urakkansa juuri aloittava lahduttaja!

2fat2fly kirjoitti...

Essi: Näin itsellänikin suunnitelmissa. Sehän siinä just on ku sitä vaan syö :D

Mertsi: Tsemppiä sinnekkin päin! :)

FaerieS kirjoitti...

Mulla on kanssa joku ongelma leivän kanssa, kun tuntuu et sitä vois ottaa jokaiseen nälän tunteeseen, mut nyt sentään oon saannu jo pudotettua leivän määrän per päivä pariin ruispalan puolikkaaseen.

Tsemppiä tavoitteen saavuttamiseen!
Mennään ihan samoissa painoissa niin lupaan käydä sua täällä tsemppailemassa!

Anonyymi kirjoitti...

Tais tyty pullahtaa, kun kirjoittelu loppu...85kg?

2fat2fly kirjoitti...

Anonyymi: Ei tyty ole pullahtanut edelleen 78-79kg. :D Aika ei vain ole riittänyt kirjoittamiseen.