tiistai 5. heinäkuuta 2011

Jälleen pitkästä aikaa!



Joo ei tuo paino ihan pudonnut niin paljon kuin olisin halunnut. Tänään aamulla paino oli 78kg. No pääasia että suunta on alaspäin.

Mä oon oikeesti saanu sotkettua mun elämän niiin sekasin että en oikeesti kestä. Koulu ja työ painaa päälle mutta ne on oikeestaan ainoot paikat missä unohdan nää mun ihmissuhde sekamelskat. Ja siis nää suhdesotkut on hirveitä. Toivon mukaan nää nyt tästä selviäis suuntaan tai toiseen. Samoten kun paino sais tippuu nyt reilusti. JOudun muuttaamaan koulun takia joksikin aikaan sinne lähemmäs ja se ketuttaa jo valmiiksi mutta suunnittelin jo röökistä irtautumista ja hirveätä urheilua että kun pääsen takaisin kotipaikkakunnalle niin ole varsinaisen timmissä kunnossa.

Ehkä tää elämä tästä! Mun vaan tekis mieli sukeltaa peiton alle ja jäädä sinne koska en kestä tätä mun elämääääääää. Mul on joku kesämasennus.

3 kommenttia:

Tuulenkosija kirjoitti...

Sun pitäis päivittää useammin :p

2fat2fly kirjoitti...

Yritän ehtiä :D

Anonyymi kirjoitti...

Masennukseen suosittelen lääkkeeksi lepoa ja runsaata suklaan nauttimista.