maanantai 18. tammikuuta 2010

41.


Paino ei ole nyt tippunut mutta omaa syytä on. Onneksi aamupaino ei kuitenkaan ole enää mennyt yli 80kg. :) Se on kaikista tärkeintä koska en halua nähdä sitä enäään koskaan siinä vaa'assa. Kohta pitäisi kouluunkin lähteä enkä tuu sieltä takasin ennenkuin vasta illalla joskus seittemän jälkeen. Tänään aamupaino oli tasan 79kg toivotaan että huomen aamulla paino olisi jo 78kg puolella, koska tulen koulusta en saa syödä enään mitään koska kello on jo niin paljon.

Mä oon myös huomannut että musiikki antaa tosi paljon motivaatiota. Itselleni sellaisia on mm. Akon - Beautiful, Speedy ft. Lumidee - Sientelo, Akon - Right now. Sitten on oikeesti niiiiin paljon enemmänkin mutta tuo ensimmäinen on mulle tärkeä muistojenkin takia.

Mä en tiedä miksi mutta aina välillä muistelen exäni ja minun suhdetta ja mulle oikeasti tulee sitä tosi ikävä. Mä oon tosi onnellinen J:n kanssa ja oikeasti rakastan sitä todella paljon mutten voi sille mitään että aina mietin että mitä jos ei oltaisi erottu. Olisinkin nyt sen kanssa enk J:n. No turha miettiä en nimittin edes tiedä missä exäni nykyään edes on. Sen jälkeen kun erottiin en oo siitä mitään kuullu.

No pitäis varmaan alkaaa valmistautumaan kouluun.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Moro
Olisit vaan tyytyväinen jos et nää exääsi. Poissa silmistä on poissa mielestä. Mun exät on myös kaikki onneksi ollut poissa silmistä. musta se on helpottanu eron oloa. mut paljon kait riippuu erotilanteestakin.