perjantai 1. huhtikuuta 2011

Ajatuksen purkua!

Mä en tiedä mitä mä teen. Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa kohta kaksi vuotta. Mieheni on ihana ja makuuhuoneen puolella kaikki sujuu. Suhde on ihan hyvä mutta jotain puuttuu tai ainakin siltä tuntuu. Tapasin nimittäin tässä viikko sitten erään miehen jonka kanssa meillä on ollut aina silloin juttua kun en ole seurustellut kenenkään kanssa jo kuuden vuoden ajan. Olen aina ollut ihastunut tähän mieheen mutta hän ei ole halunnut musta mitään enempää. Kännissä ollaan aina nähty ja siis niin. Tämä mies sitten nyt sanoi että katuu sitä kun ei ole aikaisemmin halunnut seurustella. Sano että oon sille täydellinen yms.. ja että haluaa mut. No tottakai tämä saa mut ihan sekasin kun ihminen joka pyörii aika useinkin mun mielessä sanoo noin. Enkä nyt enää todellakaan tiedä mitä teen. En oo saanu nukuttuu kunnolla öitä kun heräilen , oon äärettömän kiukunen kokoajan kun tää tilanne stressaa mua. Mieheni kanssa on siis mennyt pidemmän aikaa jo ei huonosti mutta miten sen sanois, kummallisesti. Tuntuu ettei suhde ole enää samanlainen tai siis tottakai suhde muuttuu kokoajan mutta että ollaan jotenkin kauhean etäisiä.

Mä oon vaan nyt niin sekasin enkä tiiä mitä tehä. Pakko oli purkaa ajatuksia kun en oikein voi kenellekkään tästä puhua.

2 kommenttia:

Carol kirjoitti...

Tuollainen tilanne on aika.. perseestä:) Nyt ihan rauhassa mietit tuntojasi miesten suhteen ja puntaroit molempien hyviä ja huonoja puolia.

x kirjoitti...

Mulla vähän samanlaisia tilanteita ollu. Tein eilen ratkaisuni omaan tilanteeseeni ja tällä hetkellä tuntuu hyvältä. Mieti tarkkaan mitä teet, mieti miltä sinusta itseltäsi tuntuu parhaimmalta.